القائمة الرئيسية

الصفحات

منتديات سات الفضائية | رسيفرات 2024 مع ملف قنوات جديث

منتديات سات الفضائية | رسيفرات 2024 مع ملف قنوات جديث
منتديات سات الفضائية | رسيفرات 2024 مع ملف قنوات جديث


 يعني خذها مني انا بتخبي على نفسي الاقي بطل على الفيزا ويروح محاسبة بها عشان ما بحسش بالفلوس هي بتدفع لكن هي فلوسى برده اللي بتدفع وبتخلص خالىىص لكن هو الإحساس النفسي ده ان انا ما بتطلعش الفلوس شايفاها بعيني وهي بتدفع فهل بتنصح الناس هتفطر ابقى باخذ بالي وانا بصلي فلان الفلوس بتوجعنا برده واحنا بنطلعها وبتصرف غير الفيزا ما بيحسش بيتحس كده حاجه يعني حاجه ش اللي حضرتك تحوري بالسقفه وتصرفي وبعدين تكشفي الاخر انه


 انت بتشوفي وعلى نشوف زي ما حضرتك احنا كمان اقفل الفيزا كنا بنعمل ايه كنا بننزل اشوف تجيبي ايه قبل ما ادخل اصعب حاجه بس انمان انا معي المرتب على قده والفلوس في جيبي وبرده ايه بقول لك الفلوس اسمها طابع يعني يعني الفلوس الحقيقيه الورقيه دي لما تبقى في يدي لوحده فعلا بتبقى خايفه وهي هو ايه اللي خلاص فاضلجنيه فاضلجنيه لكن البيضه دي اختراع يلا الحمد لله حتى مرتبات الستات رايحه كلها بسبب الجيزه الراجل 





لما بيجيب طلبات من الجيزه لامراته هيجي فجاه يعين يتخض انت فاتحه بالفيزا ده هي البيتزا دي اختراع انا بنصح مع حضرتك الستات خل الفلوس فلوس يعني بلاش الفيزا طول الوقت طيب في ستات بتحب تخزن اكل في رمضان اخر سؤال بقى يا دكتور يعني هل انا المفروضاجات جملة وخصوصا السوبر ماركت الكبيره بتغرينا دكتور تغريني انا كسبت ل زي اوفر خذي اثنين لو اشتريت اثنين واحده لو اشتريت ما اعرفش فوق الجنيه هاديك خصم


 في المئة على الطلبات الثانيه اللي بيشتري فهل انزل اجيب حاجات الرمضان بالشهر جمله كده واخدينها ولا حضرتك تنصحنى بايه يعني برده اسبوع باسبوع في حاجه واحده بس براحتك متاكده انك تستخدمي كل الكلام ده في بعض الناس احيانا يبقى الأوفر هو بأيديهم وبجه في نفسي اشوفك بالقميص مشكلة مصطفى وبعد كده لما نتجوز البلد هيبوظ او يتهنى به وكده دافع واكثر من اللي كان في تسعه فانا لو متاكده ان الصنف ده يبقى معنا وبعد كلنا كلنا انا عندي حاجات رمضان رمضان اللي فات لغايه دلوقتي





جات كثير في الجملة ولا أكثر من اكثر من كده شكرا يا دكتور مشاهدينا احنا هنروح نستقبل في الاستوديو خليكم الرجل الحوري نفس البنات زي مشوار امبارح كده صور الفيديوهات اللي عدى الرجل الذي قتل امرأته بيحصل في ايه التخصص في تربية النشء بسم الله ماشاء الله ونعم الوكيل عشان مدرستنا مش كده خالص دائما عامر في رمضان على قناه مصر الاولى من النهارده انا قضيته معك بكره احسن عليك قرعة مصر الاولى حبايب قلبي روحي


 بس المرة دي الاول بالفلوس ولا بالمعنوي حاجات اللي انا لازم انزل اشتريها ازاي في البدمل العزومات و جزء ثاني خاص بالصدقات دخلت في جمعيه علشان تقضي هيفتح منك هو فيه النص عزومه العزومات ولا فاضي احط ايه على الاقل تعبير التلوث كثير جدا الفتره دي اللي بنا كلهم اكل كثير الشهور والله في س هانزل اجيب مش يعني بلح امال وايه زيكم كنت سنين بتاعتك كلها اللي قبل اللي بيقول اللي انا باكلمك يا عم احنا لو شلت الكلمه طلع





ت من حياتنا حاجات كثير جدا هتتحل خلينا نقول مش لازم يعني احنا دلوقتي ماسكين مش ان انا اشتري كل حاجه بتاعه الشهر كله في اول يوم واحده اجيب حا البهاريز انا احب التفاصيل التفاصيل انا ايمان باموت في التليفون يعني مش لازم يا هانم تشتري جوز هند وانت ما بتحبوش ولا احد من العيال بيحبها مش لازم مش لاري هدوم ولا الحاجات كلها اول رمضان انا ممكن انزل اشتري يومرمضان يوم خمسه رمضان والحاجات متوفره في


 الحاله يبقى كل حاجه في بدايه رمضان ضبط مش لازم في عزومه اول يوم يبقى في ايه في التراب باخ وجنب الفراخ حمام ويذكروا مش لازم الحاجات دي كلها ممكن بسهوله جدا ان انا اسأل الشخص اللي انا قاعده في حته اكل ايه ويقول تفضيلاتك لحمه ولا فراخ لان انا ممكن اعمل عزومه رهيبه سمك وسلم ونويبع وفي الاخر هم بيخش له من مصر ولا متخلف ها تكلفة رهيبه يبقى مش لازم في الجزء مش لازم مش لازم ان انا احط كل اصناف الاكل في أول يوم الضيوف اللي جايين لي طب انت بتح





ب حبيبي ايه ابن حتى اي تحب اعمل لك فراخ ولا بطه طب خلاص كده حتى الام بتبقى عارفه بيحب انهي جزء في الفراخ يعني ايه الصدر ولا رجلين وتفضل عندها مش ظاهره اللي هو انا هبقى اعمله له الجزئيه اللي هو بيحبها اللي بياكلها كان في ناس ممكن ي' سيرفر نوفا iptv 'سيب الفرخه كلها تاكل حته صغيره ده حقيقى يبقى مش لازم نحط كل الاكل وكل الاصناف على الترابيزة مش لازم فكذا صينيه كنافه وكذا صينيه بسبوسه وشويه كلية واحدة حاجات رهيبه وتنوعات رهيبه مش لازم


 اللي عاوزهم اللي انا اخلص هايبقى لاص يبقى ده مينفعنيش ويكرمك على فكره ممكن حلة الارز اللى انا عملتها انا ممكن اشيل جزء من الغرز في الفريزر حطيه في كيس وشيليه في الفريزر هينفع كده الاسبوع ا' اكواد تفعيل سيناتور s3030 'لجاي في العزومه اللي بعدها غير من الاكل مش لازم مش لازم مش لازم عايزه اقول كمان مش لازم نروح خروج عشان يجيب حاجات رمضان فهموني بلاها المول ليه المول حبيبه قلبي ايمو طبعا في منافذ بيع هيئه قدامكم وده طبعا احنا بنحاول اه

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
euroview mini hd 110 extra
تحديث سوفت star one رسيفر فى 5 ثوان بدون فلاشة
احدث ملف قنوات desel sat صالح جميع الاصدارات 2024
تفعيل سيرفر فوريفر اكواد جديدة من الموقع الرسمي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع